Pirmais ieskats Lexus flagmaņa nākotnē

Tokijas automobiļu izstādē Lexus prezentējuši konceptauto LF-FC, kurš dod iespēju aptuveni iztēloties, kā attīstīsies zīmola flagmanis LS.

Tokijā parādītais konceptauto LF-FC ir 5300 mm garš, 2000 mm plats un 1410 mm augsts. Automobiļa ārējais izskats veidots, ievērojot Lexus lietotās L-finesse dizaina valodas vadlīnijas, tiesa, tā tikusi pilnveidota un ir krietni izteiksmīgāka nekā līdz šim. Īpaši labi tas redzams LF-FC priekšējās daļas noformējumā, kur centrālais elements neapšaubāmi ir par Diablo resti dēvētais radiatora režģis ar šauriem lukturu blokiem un līdz pat spārniem uzvilktiem L formas dienas gaitas lukturiem.

Kopumā LF-FC, lai arī visnotaļ garš auto, atstāj sportiska braucamā iespaidu. Par to gan visai jāpateicas zemajai, nolaidenajai jumta līnijai un četru durvju kupejas siluetam, ko profilā vēl vairāk izceļ 21 collas riteņu diski.

LF-FC salonā redzams, ka dizaineri ir vēlējušies saglabāt ne tikai flagmaņa cienīgu plašumu un komforta līmeni, bet arī ieskatīties nākotnē. Galvenokārt tas attiecas uz sistēmu un iekārtu vadību, kam šajā auto nav nepieciešami fiziski pieskārieni slēdžiem un ekrāniem; tā vietā LF-FC funkciju vadība notiek ar žestu atpazīšanas palīdzību.

Par konceptuālā sedana spēka agregātu konkrētas informācijas nav. Lexus norāda vien to, ka LF-FC aizmugurē ir uzstādīta augstas veiktspējas degvielas šūnu stacija, kura primāri griež aizmugurējos riteņus. Daļa degvielas šūnu ražotās elektrības tiek novadīta arī diviem priekšējiem elektromotoriem. Tas nozīmē, ka LF-FC ir īsts pilnpiedziņas auto ar elektroniski kontrolētu vilkmes sadalījumu starp asīm un arī priekšējiem riteņiem un allaž optimālām dinamiskajām un vadāmības īpašībām.

Provizoriskā informācija liecina, ka nākamās paaudzes LS tiks prezentēts 2016.gadā. Sedana motoru klāstā varētu tikt iekļauts 5 litru V8 benzīnnieks ar 500 zirgspēkiem, hibrīddzinējs ar V6 benzīna motoru un, iespējams, arī ūdeņraža šūnu šūnu dzinējs.