Toyota izstrādājusi mini sporta auto

Oktobra beigās Tokijas automobiļu izstādē Toyota demonstrēs jaunu, sportisku neliela izmēra konceptauto. Ja konceptuālais S-FR nonāks sērijveida ražošanā, modeļu klāstā tas ieņems vietu zem GT86.

Auto, kura salonā atrasta vieta četriem sēdekļiem, ir 3990 milimetrus garš, 1695 milimetrus plats un 1320 mm augsts. Tā riteņu bāze ir 2480 mm.

Konceptuālajam auto, kurš ir par 250 mm īsāks un ar 90 mm īsāku riteņu bāzi nekā GT86, virkne stilistisku risinājumu ir pārņemti no februārī prezentētā GT86 Style Cb, raksta Motor.ru.

S-FR salons ir visai askētisks, maksimāli funkcionāls un labi pārskatāms. Šeit ir virtuāls instrumentu panelis, digitalizēta viduskonsole, kā dēļ bijis iespējams atteikties no vairuma pogu, kuras citkārt būtu izkliedētas vadītāja apskates perimetrā, stūre un īsa manuālās pārnesumkārbas svira.

Par automobiļa piedziņas agregātu datu nav un zināms ir tikai tas, ka transmisijai ir seši pārnesumi. Par konstrukcijas proporcijām gan Toyota izsakās visai konkrēti – uz aizmuguri atbīdītā pasažieru telpa, priekšā novietotais motors un klasiskā piedziņa nodrošina optimālu izsvarojumu, un apvienojumā ar zemu smaguma centru tas nodrošina precīzu informatīvu braukšanu gan taisnvirzienā, gan līkumos.

Atbilstoši neoficiālai informācijai sērijveida S-FR varētu tikt apgādāts ar četru cilindru 1,5 litru atmosfērisko motoru. Tā jauda varētu būt ap 130 zirgspēkiem, un nelielo svaru (auto masai nevajadzētu pārsniegt tonnas robežu) pārvietot tiem nevajadzētu būt lielām grūtībām.

Iepriekš publiskajā telpā nonāca informācija, ka Toyota gatavojas sērijveida ražošanā laist ielas sporta auto par pieņemamu cenu. Šim auto ideoloģiski vajadzētu līdzināties periodā no 1965.līdz 1969. gadam ražotajai kupejai Sports 800 un MR2, kuru Toyota izlaida no 1984. līdz 2007.gadam.